Pops med ballerina

Jag har sett pops på flera olika sidor, men det brukar oftast vara på oreokakor, jag testade med ballerina kladdkaka vanilj istället och det funkade bra. Ganska enkla att göra men det trixiga tycker jag är att doppa dem i choklad. Ska prova fler soreter nån dag, pepparkakor har jag tänkt iaf.



Ingredienser

175 g ballerina kladdkaka vanilj
100 g philadelphia ost
150 g mörk choklad

Mixa kexen till smulor och blanda med philadelphiaosten. Rulla till bollar och ställ kallt ca en timma.
Smält chokladen och doppa bollarna, garnera med strössel och låt stelna.

Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

du är så duktig på att baka:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0