Tisdag

Idag har tjejerna varit på dagis som vanligt, de skulle va ute när jag lämnade dom o då går de smidigt! Jag har tvättat och plockat o grejat här hemma, en promenad med hundarna också såklart! Blev även en fika på stan med Erica och åt en vanlijsemla, mums! Hittade även två tröjor till tjejerna på lindex som jag tittat på förut som nu hade halva priset!

Idag åt vi linsgryta till mat, tjejerna fick spagetti och jag bulgur, de åt bättre denna gång än sist när de fick couscous, men som vanligt är det kul att kasta mat på golvet o till hundarna (spec lucky) ska bli så skönt när de blivit stora nog o slutat med det :) Sen kom Louise hit en stund på kvällen o tjejerna har badat, och de gillar de!

Jag har tittat på big brother och nu ska jag strac ta ut hundarna för o kissa o sen lägga mig o kolla på desperate :)

Lite bilder:

På promenad


Hundarna när vi är på promenad i solen!


Nathalie


Josefine

Kommentarer
Postat av: Liz

Sa fina dom ar tjejerna! Alskar trojorna med katter pa, har ar Isabella jatteforsjust i just katter sa allt med katt ar bra! Har hittar man mest Hello Kitty dock och sallan "vanliga" katter. Hoppas att allt ar bra med dig annars!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0