Ridlektioner

Igår var det dags för ridlektion igen, denna gång fick jag rida Revue, han är svart och väldigt fin! Han var trevlig att rida och rider honom gärna igen :) Vi tränade en hel del på sistsen och red mesta delen utan stigbyglar i trav, gick bra att sitta ner så mycket, men har träningsvärk i magen idag. Vi red lite volter bla. Bäst gick de ju såklart sista minutrarna, men de tar sig!

En bild på fina killen:



Förra veckan var de hoppning och såg väl inte fram emot det så mycket. Jag har ju inte hoppat sen jag gick på ridskolan för ca 14 år sedan och då gillade jag det, hoppade på Alma för några veckor sen också, men väldigt lågt och blev bara en gång för hon var så pigg. Iaf, men denna gånegn fick jag Grey Boy och det gick riktigt bra ibland, så det var kul! Dock rev vi ett par gånger, men de gör inte så mkt. Det flöt på väldigt bra, fast vi var många i gruppen så man behövde inte stå o vänta länge. Malou var med som vanligt och blev en liten film från det:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0