Torsdag

Såhär fint vinterväder har vi haft i veckan!


Börjar med en bild från när jag var på promenad med hundarna o Maddis häromdagen!

Idag har de varit fullt upp känns de som, men de e bra :) Skjussade tjejerna till dagis imorse, sen tog jag en liten promenad med hundarna. Hämtade sen upp Louise och så åkte vi till stallet, tog en ridtur på Purris och Akire, var ganska härligt med alls snö ute förutom att de snöade o blåste en del så blev lite kallt, men annars var de bra!
Hem o duscha o äta o sen hämta tjejerna igen, lämnade dem hos Marcus och så tog jag en timmes promenad med hundarna, var också ganska skönt förutom att de typ regnade lite. Åkte hem o kokade vegetarisk ärtsoppa med morot, gick bra förutom att jag blir tokig på alla skal man får plocka bort! Mixade soppan sen när den var klar för tror tjejerna äter bättre då. Det bev som en krämig puré och den gick allt hem hos dem, blev inget kvar! Så de ska jag göra igen, bara att de tar lite tid. Tjejerna fick sen bada o nu ligger de i sängen o sover snart förhoppningsvis. Sen ska jag träna o kolla på the voice usa samtidigt! Är lite trött o seg men känns bättre efter man tränat o kan slappa med gott samvete :) Ja. så dagarna går på för fullt fast man e hemma.

På ridlektionen i måndags fick jag rida Wendel för andra gången, de gick ganska bra, går alltid bäst mot slutet av lektionen. Men jag blev helt slut, han e ju en storhäst, så fick ta i lite mer plus att han var ganska studsig så inte så lätt o sitta ner i traven. Bra träning e de ju iaf! Malou var med o filmade lite så har klippt ihop en liten film.



O här kommer lite bilder (tagna med mobilen därav kvalitén)

Bonzo & Lucky i skogen när jag o Malou var på promenad.

På promenad med Purris



Kommentarer
Postat av: Malou

sv. tack. :)

2012-02-21 @ 13:06:51
URL: http://malouforsbeerg.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv. Haha, nej. Har total glömt det. ;)

2012-02-21 @ 13:19:19
URL: http://malouforsbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0