Beställt från feelunique

Jag brukar beställa lite från feelunique då o då, det är en brittisk sida som har massor av produkter vad det gäller hårvård, hudvård och smink. De har bra priser, ofta billigare än här i sverige, gratis frakt o levererar på en vecka :) Jag brukar välja att betala i pound för då blir de billigare.
Är det någon som är sugen på att beställa därifrån så säg till, då fixar jag att du får 10% rabatt på första beställningen!

Här är lite jag beställt:



Burt's Bees Baby Bee Bubble Bath - Bubbelbad till tjejerna
"Burt's Bees are a leading manufacturer of Earth-friendly natural personal care products and they remain committed to the environment with recycled and recycleable packaging and nature-safe manufacturing processes."
Weleda Cream Bath - Ett milt cremebad som gör barnets hud mjuk och behaglig tack vare mild mandelolja och sesamolja
Curls Coconut Sublime Conditioner - balsam som funkar med balsammetoden :)
"Curls are an ethnic haircare company who offer high quality products for women with naturally curly, wavy, kinky and/or natural african american hair"

Jag är supernöjd med alla tre produkterna :) Har tänkt prova fler produkter från burt's bee och curls.

Kommentarer
Postat av: anita

Hej! Jag har funderat på att beställa från feelunique men är lite skeptisk då jag är rädd för att bli lurad. Handlar du där ofta? Är det säkra betalningar över internet?



MVH

Anita

2011-04-25 @ 22:02:45
Postat av: Jennifer

Hej, jag undrade precis om det var säkert att beställa från feelunique.com, och ser nu att du rekommenderar. jag ska göra min första beställning hur kan jag få 10%?



Mvh



Jennifer

2011-09-27 @ 16:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0