Liten uppdatering

Dagarna har gått på fort, sommaren börjar ta slut, väldigt kallt på nätterna nu, kändes som den varma luften försvann på en natt :( men jag hoppas värmen håller i sig ett tag iaf.

På måndag är det första dagen på inskolningen på dagis, ska vara där 10-11, vet inte hur de ser ut sen men får väl all information då :) Malou ska följa med då också, känns bra ifall tjejerna tycker de e lite läskigt så e de svårt o hålla båda. Sen på eftermiddagen åker vi alla fyra till karlstad en sväng :)

Tjejerna har inet börjat gått än, men verkar på gång iaf, Josefine har tagt nått steg själv men ramlar sen, men båda går för fullt med lite hjälp o halla handen, Josefine är lite efter men Nathalie är inte långt efter. Annars är allt bara bra, rutinerna fortsätter med lunch, middag sovning osv :) De sover bra på nätterna ungefär halv åtta till halv åtta, så det är väldigt skönt. Kunna göra va man vill på kvällen förutom att åka hemifrån då :) Är någon enstaka gång de krånglar lite vid läggdags men de får man ju ta :)

Om en stund är de dags för lunch och i eftermiddag ska vi iväg på meandi-party, så de ska bli kul :)






Kommentarer
Postat av: Me and My Baby Dolls

Dom är så söta!!!

Ingen av våra barn går på dagis, jag vill försöka ha dom hemma så länge det går.



Nicole ska börja den 22 augusti fick jag veta igår, men då blir det 3 timmar per dag. Jag vill ha de andra barnen hemma tills de är ca 3 år. Om det går :/

2011-08-13 @ 13:30:34
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Liz

Hej Sandra!

Vad roligt med uppdatering! Har undrat hur du mar och hur ni har det! Sa kul att se tjejerna, vad stora och vad mycket lockigt har dom fatt!! Sota som socker!! Lycka till pa dagis inskolningen, hoppas att allt gar bra!! Stor kram!!

Postat av: Fotograf Laila Villebeck

Men guuuud, vilka sötnosar!!! :) Var bor ni någonstans? Jag skulle behöva lite tvillingbilder i min portfolio, så om ni bor i närheten av Linköping och är intresserade av fina bilder på barnen kan jag ge er ett fint fotoerbjudande? :)

2011-08-25 @ 09:30:30
URL: http://lailavillebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0