Lördag

Idag har det varit babysim igen, denna gång var båda mostrarna med, Louise & Malou. Det gick bra och det märks att tjejerna tycker det är kul :)

Natten som var vakna Nathalie vid kvart i sex och fick lite mat o sen somnade hon om, jag gick upp vid kvart i sju och då sov båda två. De vaknade inte förräns strax före åtta och då hade inte Josefine ätit på hela natten, hon somnade innan 19 igår kväll, jätteduktig :) Men då skrek hon liute vid elva igår kväll så hon var väl vaken lite då, kanske därför hon sov längre. Får se hur de går nu inatt, just nu sussar de så sött iaf :)

Idag har jag även varit till stallet o tagit en liten ridtur på Purris, Louise red också på Akire o Malou var med o red lite på Purris hon med. Mamma passade barna under tiden o de hade gått så bra så som vanligt. Nu ska jag o Marcus snart kika lite på tv, får se om de blir Grey's Anatomy eller Private Practice, får nog bli ett par skorpor också.

Nathalie & Josefine


Purris
    

Kommentarer
Postat av: Liz

Hej Sandra!

Vilka fina tjejer! Och de ar ju bara saaa lika! Kommer inte ihag om jag fragat forut, men dom ar enaggs eller? Visste inte heller att du rider! Ar det dina hastar? Gud sa harligt det skulle vara med en ridtur, hade hastar nar jag vaxte upp och nu har jag inte ridit pa sakert 5-8 ar. Fin, men det ar mycket jobb med hastar - hur hinner/orkar du??!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0