God Jul !

God Jul till er alla!



Sitter lite vid datorn o vilar, snart ska jag plocka iordning lite o så blir de nog lite tv o bingo innan läggdags. Tjejerna sover den halv sju, de har sovit bra de senaste 3 nätterna så jag hoppas de håller i sig, de har ätit vid 6 på morgonen. Fast de har vaknat lite då o då på kvällarna så man får gå dit, men somnat om igen då :)
Imorgon är de julafton, känns lite konstigt, inte riktigt julkänslan än men de kommer väl :) Till lunch imorgon ska vi ut till ölme och fira sen på eftermiddagen ska vi hem och då kommer de på min sida hit, ska bli skönt att vara hemma och är bra både för marcus och sen tjejerna så de kan sova i sina sängar, så slipper vi krångla med de. Så jag har gjort lite mat, en lantolåda, köttbullar och en jansson utan ansjovis men med rotfrukter iställlet.

Jag hoppas det är bra väder imorgon också, inte för kallt och att de inte snöar så man måste skotta, men en vit jul får vi iaf :)

Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

tack desamma gumman! hoppas ni får en fantastisk julafton:D Massa kramar

Postat av: Sandrah mamma till Devin & Vilde

gud sån söt bild!!

2010-12-29 @ 18:46:01
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0