Everyday Minerals

Idag kom mitt senaste paket från Everyday Minerals, endast 8 dagar efter beställning så de var riktigt snabba denna gång. Det var en liten order med: Lavendel läppbalsam, ögonskuggsborste, empty compact och ett gratiskit med 3 foundation, 1 concealer och 1 rouge. När jag beställde hade de erbjudande där man fick överraskningspresenter, så jag fick en ögonskugga och en tvättsvamp av något slag.



Den tomma förpackningen skulle jag ha till min pressade ögonskuggspalett, men den gick tyvärr sönder när jag försökte flytta över den :-(



Så jag fick ta den till min andra palette med rouge istället och den passade bra :-)



Idag började det regna när jag slutade jobbet :-( jag vet inte om det fortfarande håller på, men om en stund tänkte jag ta en promenad med hundarna. Fast först ska de få mat och jag ska plocka o städa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0