Besök hos barnmorskan

Idag har vi varit på kontroll på MVC Det såg bra ut, förutom mitt blodvärdet så nu ska jag börja äta järntabletter. Jag fick järntabletter av Marie förut, så nu behöver jag inte köpa det på ett tag iaf, Tack igen!
Vi fick även lyssna på hjärtljuden också, det var härligt :) Det hördes även när de sparkade och rörde sig :)

 

Nu är jag i vecka 20 (19+2)

 

Vikt: +4 kg sen inskrivning
Blodtryck: 132/79 (130/80)
Blodvärde: 115 (130)
Blodsocker: 4,9 (5,1)
Urin: 0 (0)
SF-mått: 23 cm
Hjärtslag 1an vänster: 150
Hjärtslag 2an höger: 148

Värdena inom parantes är från inskrivningen 29 september, vecka 8+0.


Kommentarer
Postat av: marie

så lite så. använder dem inte.

Skönt att allt var bra förutom järnvärdet tabletterna kommer göra susen. Känner du rörelser från barnen nu?

Väntar med stor spänning på magbilder;)

stor kram

2009-12-17 @ 21:49:06
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0