Söndag

Idag har tjejerna haft kalas med Marcus, så jag har typ varit själv hela dagen, förutom med hundarna då :)
Började dagen med att gå upp en timma för tidigt, jag ställde om klockan på mobilen innan jag somna igår och satte den på halv åtta, smög upp o skulle göra välling men såg då att klockan i köket visa halv sex! Så klockan var ju alltså halv sju, försökte smyga o lägga mig igen, men tjejerna vakna o fick välling kvart i sju.
Det var skönt att bara va hemma idag, har också blivit förkyld, men kännts ganska bra ändå, men nu på kvällen e de lite värre igen, måste vila imorn så jag orkar med ridlektion på kvällen.
Iaf idag har plcokat o städat efter kalaser, mkt skräp o disk blir de, men kunnat ta de lugnt o inte stressa så de var skönt, blev även en kort tur till maxi för lite handling. Har även tagit en långpromenad med de små vovvarna i fina vårvädret! Passade även på att hämta cykeln och har tvättat den så till veckan ska de cyklas! Hade tänkt cykla idag, men fick skippa de pga förkylningen. Nu ska jag snart kolla på veckofinalen av big brother och sen blir de nog sängen!

Mina älskade vovvar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0