Tisdag

Tänkte göra en liten uppdatering igen, har nyss tränat lite o nu sitter jag här o lyssnar på Taylor Swift, har nyss upptäckt att hon har många bra låtar :)



Vi har varit förkylda ett tag, men nu är det bättre iaf, så det är skönt. Har färgat håret sen sist och det blev bra, tog lite mörkare än jag gjort förut. Beställer henna och indigo från Helenas Henna som jag färgar med, funkar jättebra, inga kemikalie, sliter inte på håret :) Men har ingen bild tyvärr.

Har varit ganska kallt ett tag nu och det är bra för då blir inte hundarna så smutsiga när man är ute, har gått en del skogspromenader på sistone, perfekt i detta väder, dock utan barn o barnvagn.

Tjejerna går på dagis som vanligt 15h i veckan, det går bra, lite gnälligt ibland när jag lämnar men de har bondgård med djur o leka med o då brukar de gå bra :) Speciellt Nathalie har börjat bli ganska trotsig, hoppas det är en period som går över snart. Värst är påklädningen när vi ska ut, men snart är de vår o de ska bli skönt! Josefine är väldigt duktig o ska plocka iordning mycket o städa. De är väldigt snälla mot varann också och hämtar saker till den andra, inte så mycket bråk än.

På ridskolan går det bra, går framåt iaf. Tredje gången fick jag rida Alma, en d-ponny, då var det hoppning och hon var jättepigg, hade lite svårt att hålla henne, men hoppade iaf de två hindrena två gånger, gick fort men bra :) Hindren var ganska låga men har inte hoppat på ca 13 år så. De två senaste gångerna har jag ridit Grey Boy, också en D-ponny, jättemysig och trevlig så blev glad när jag fick ha honom igen. Igår gick de framåt och ibland riktigt bra, vi gjorde lite skänkelvikning, bakdelsvändning och lite öppna. Det är roligt o lära sig lite igen, synd att det kostar så mycket bara.

Josefine


Nathalie


Grey Boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0