eget rum

I lördags fick flickorna flytta in till sitt rum på natten, så att de fick varsin säng och slippa trängas. Det gick faktiskt väldigt bra, fast det var tomt i sovrummet :/ DE har vaknat runt 4 för ett mål mat och sen somnat om till ca 8. Jag har babyvakten på så att jag ska höra dem, fast skulle kanske höra dem ändå eftersom det är vägg i vägg.



Igår var vi till karlstad o babyproffsen för att lämna in vagnen på lagning, så nu är suffletten fixad, så skönt :) började bli ganska trött på att den lossna hela tiden, men nu ska den förhoppningsvis hålla. Blev även ett par leksaker med hem. Vi kom hem vid sju och de var nog väldigt trötta, för de somna vid åttatiden och sen vaknade jag inatt runt 2, 3 av josefine men när jag kom in hade hon somnat om så la bara på filt på henne eftersom hon låg på täcket. Och sen vaknade jag klockan sju imorse av nathalie, så de sov ca 11 timmar i sträck :) 
Nu har de morgonmys i sängarna och somnade igen för ca en halvtimme sen, snart ska jag flytta över dem till vagnen och ta den dagliga promenaden. 

Igår gjorde jag iordning morotspuré åt dem, det fall dem i smaken. Frös in denna gången också, så nu får de det i ca en vecka innan de blir nått nytt igen. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0