6 månader idag!



Idag fyller tjejerna ett halvår, helt sjukt, snart ett år ju :) Ibland känns det fortfarande helt otroligt att jag är tvillingmamma :)

Idag har vi varit på rytmik igen och denna gång gick de lite bättre, men nu hade de sovit mellan 12 o 13.20, fast i början var de nog lite läskigt för båda för de gnälla lite men i slutet var båda jätteglada :) DE sov lite i vagnen på vägen hem och sen var de vakna hela dagen förutom 10 min var vid 18 så kl 19 somna de som stockar, min små sötisar :)

Mamma o Malou var här förut, så jag passade på att få lite hjälp att göra om vagnen till sittvagn o ta bort liftarna, de gick bra, fast de får ju fortfarande ligga mest :) De blir lite krångligt med bältena bara, men de vänjer man sig nog med.

Nu är jag helt slut, har handlat lite på coop och sen tagit promenad med hundarna, nu sitter jag lite här o ska snart in i duschen.

Köpte lite burkmat till tjejerna förut, hoppas de går hem, men så svårt o välja, finns så mkt. Men tog några som var för 4 och 5 månader, jag kör på en månad mindre eftersom de är 7 veckor för tidigt födda.

    


Kommentarer
Postat av: Cizzi

Oj hjälp vad stora de har blivit!! När de sitter i soffan så ser de verkligen stora ut!

Och grattis på 6-månadersdagen till dem såhär en dag i efterskott!

2010-09-24 @ 12:45:01
Postat av: Emma

När något är spritt nytt brukar man vara så noga med att komma ihåg vad det heter, men jag har så dåligt minne så jag har glömt :-D Men efter att ha tjuvkikat lite så vet jag att den heter Stadium Duo och vi tänkte väl ha den till "shopprundor" och nästa sommar.. Den vi har är så otymplig och vi kommer inte in ordentligt genom någon ytterdörr nästan.. Det ska vara något allvarligt som stoppar mig från tisdag i så fall, så jag är i princip absolut säker på att jag kommer :-)

2010-09-24 @ 23:33:30
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

ja det går verkligen så fort och jag förstår att du tycker det känns overkligt! Växer så det knakar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0