Förkyld

Jag har blivit förkyld, vaknade igår morse och var snuvig, så idag är jag hemma från jobbet, jag hoppas jag piggnar upp under dagen, brukar inte vara sjuk så länge, men man vet ju inte hur de blir nu när jag e gravid, immunförsövaret är väl lite sämre då vad jag förstått, men de blir vila hela dagen iaf.

Igår rörde de sig väldigt i magen, tror 2:an for runt en del o vände sig, fast känns ändå som hon fortfarande ligger i tvärläge, blir spännande o se på fredag hur de ligger när de är ultraljud igen. Känns lite obehagligt i magen ibland när de rör sig så mkt, men de e härligt ändå :)

Och jag är trött på denna snön, igår snöade det massor igen, precis efter att det börjat smält bort i helgen som var, jag hoppas verkligen våren kommer snart.

Igår var Marita här med sin hund Cita för hon skulle paras med Bonzo, tyvärr gick de inte så bra, de försökte men kom inte intill o Bonzo blev väldigt trött så vi fick avbryta. Hon ska komma idag igen så får hoppas de går bättre då, annars är de väl inte så mkt att göra åt tyvärr.







Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

trist att du blivit förkyld. vaknade upp idag med snuvig näsa men inget mer.Mysigt med full rulle i magen. Det gick bra hos barnmorskan förra veckan? Du får krya på dig och hoppas att nästa försök kommer gå bättre. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0