Lucky 6 år!

Idag fyller Lucky hela 6 år, så grattis till honom! Jag glömde köpa nått gott till honom när jag handla igår, men han kanske får lite kattmat senare :)



Har bokat tid till veterinären nu för både lucky och bonzo, dels ska de vaccineras och sen har båda tandsten som behöver tas bort. Så jag hoppas de går bra, man kunde lämna dem där o komma tillbaka efter ett par timmar, får se hur de blir. Men de går säkert bra :) Får se vad de kostar sen också, berodde på hur mkt de behöver göra, men skulle kosta nånnstanns mellan 900 och 1800 per hund för tandstenen, så kommer väl kännas lite.
Nej, nu måste jag ut o kratta lite så jag hinner lite iaf innan tjejerna vaknar igen, då de sover middag :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Tjejerna tackar så jätte mycket =)



o grattis till Lucky i efterskott =)

2011-04-15 @ 15:18:56
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0