Dop 9/10 -10

Igår hade vi som sagt dop för flickorna och det gick jättebra, vi har tur som har så månag som hjälper till :)
Vi var i S:t Olavs kapell och sen hade vi hyrt församlingshemmet till fikat, väldigt smidigt med allt på samma ställe. Själva dopet gick bra förutom att Josefine var ganska ledsen, var nog för mycket folk o lite läskigt o så. Nathalie var tyst men hade nappen nästan hela tiden.
Nästan alla som vi bjudit kom, så det var roligt, några st bara som inet kunde komma. Men vi blev nog 40 st tror jag, bara släkt så är ju ganska månag ändå.
Vi bjöd på smörgåstårtor fika bröd och tårta. Det blev ganska mycket över av allt, men det är ju bättre än att det inte räcker iaf. Det är svårt att räkna på vad mycket som går åt.
Och tjejerna fick massa fina presenter, bla halsband, några barnkammarböcker o lite annat :)
Men dopet blev väldigt lyckat, bilder har jag inge än eftersom vi ej tog kort, men när vi får ska jag lägga upp några här.

Nu måste jag gå ut med hundarna i kylan o sen blir de nog lite tv innan läggdags.

Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Härligt att höra att allt gick bra och att det blev som ni hade tänkt er! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0