Tiden går fort

Dagarna går verkligen fort, det är snart mitten på juli och känns som sommaren snart kommer ta slut :( Allting går bra här, de växer och mår bra :) Nätterna går ganska bra, de somnar fortfarande vid 22 och vaknar för mat runt 02 och sen igen vid 5,6 på. Och sen brukar jag gå upp vid åtta. Har fått in ganska bra rutiner iaf :) Tar en promenad mellan 10 och 11 och då brukar de oftast sova fram till halv ett någonstanns. Är ganska skönt att pyssla med lite annat en stund då :)

Idag har jag varit och vaccinerat katterna, gick bra, förutom att det var lång väntetid hos veterinären, de hade mkt att göra. Fast Maya smet ut 5 min innan jag skulle åka, så åkte bara med Oliver, men en stund senare hade Marcus och Ulrika fått tag i henne så Ulla han komma med henne till veterinären innan de var vår tur. Så lite tur i oturen :)

I onsdags så vände sig Josefine för första gången från rygg till mage, fast det var bara Malou som såg det. Hon börjar gråta i samndabnd med det så vet inte om armen kom i kläm eller ngt sånt. Men duktig är hon iaf :) Hon rör sig ganska mkt och det är ofta hon ligger på tvären i sängen när jag går upp.

Här kommer lite bilder på flickorna.

Josefine & Nathalie 6 juli - 15 veckor


Josefine 2 juli


Nathalie 2 juli


Nathalie & Josefine 8 juli

Kommentarer
Postat av: emma

Jag tycker det är läskigt.. För de fäktar med armarna ungefär som att de ska få luft. Gör ont i hjärtat att se. :-(



Jag vet inte riktigt, finns så mycket jag vill göra. Vill vara i stugan mycket men det vet jag inte om det passar eftersom sambon jobbar mycket.

Vad har ni för planer?

2010-07-09 @ 23:48:00
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: emma

Jag har nästan hela tiden tyckt att de är superolika, men så nu för någon dag sen bara så har jag börjat få svårt att se skillnad på dem eftersom vi bara har dem i blöja när det är så himla varmt..



Förstår precis vad du menar.. När Toffe sover efter nattpasset så blir det oftast så att jag bara är hemma då trots att jag vill ut och gå eller pyssla med något. Men ska ta nya tag när vi fått in lite rutiner.. Har varit dåligt med det nu, för de har skrikit och det vart jobbigt på nätterna så dagarna har man i stort sett bara återhämtat sig på..

2010-07-12 @ 15:40:02
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: emma

ja, gud ja.. men vad paff man blir när sånt händer! Hur brukar era nätter vara?

2010-07-15 @ 09:37:25
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: Sandrah

Svar: Katterna är 4 år nu :) Fyllde år 1 juli :)

2010-07-15 @ 11:44:16
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Sandrah

Vad duktig som vänt sig då :) Så lika de är också!

2010-07-16 @ 22:44:08
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: emma

De skrek som galningar båda två innan de somnade, länge skrek de också så jag använde vagnen till att de skulle sova så lyfte över dem för en stund sen bara. För då fick jag sova några timmar och nu orkar man lite grann. Barnen har också somnat om jättebra men inte natten till igår.. Var en mycket märklig dag måste jag säga! Allt blev fel!

2010-07-17 @ 02:23:57
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0