Shoppingtur

Igår var jag, Louise och tjejerna till Karlstad på en liten shoppingtur. Först var vi till Toys R us och tittade på leksaker, finns ju massor och mycket är väldigt dyrt också, men jag köpte en liten sak till dem i födelsedagspresent, de komme rju säkert få massor så vill inte köpa så mkt. Sen åkte vi till bergvik och där blev de lite handlat på kappahl, lindex och h&m. Jag tycker det är så synd att h&m inte finns här istan, finns så mkt fint till tjejerna där, mycket som finns i affären finns ju inte på nätet heller. Fast kanske är tur oxå så man inte handlar så mkt. Kappahl tycker jag också har mkt mer på bergvik än häristan, synd de med.
Annars går de framåt för flickorna, de har börjat förflytta sig mer o mer, Josefine ofta hasandes på rumpan och Nathalie rullandes, får se va länge de håller i så ska försöka få med de lite på film nån dag :)
Idag har jag varit med Malou till Bianca, hon red ut på en skrittur så jag var med o höll i lite när de behövdes, men de gick bra, fick bra motion iaf :)
Nu ska jag gå o se big brother och sen är de sovdags, imorn blir de öppna förskolan på förmiddagen o staller på eftermiddagen :)

Detta inhandlades igår:

vita bodys från kappahl


Tröjor från h&m


klänningar oxå från h&m


en varsin jacka från lindex (längtar tills de kan använda dem istället för overall)


och två linnen till mig från kappahl

Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Massa fint du köpt och jackorna var jättefina. Härligt när ni kan börja använda dom :) Flickorna är jätteduktiga. Händer massa hela tiden:D

Postat av: Sandra

Fina kläder till tjejerna ;)



Jag hat tillagat laxen på lite olika sätt. Antingen så kokar jag den tillsammans med potatis och morötter och gör en vit sås med dill till.



Eller så har jag tillagat den i ugnen tillsammans med creme fraiche och/eller grädde, persilja och lite citron. Pojkarna älskar verkligen fisk! :) Brukar göra torsk också och det finns det ju massvis med recept på, samma recept som vi vuxna kan äta utan salt och för starka kryddor bara :)



Man kan också göra fisken i foliè, det receptet har jag ute på bloggen. Fisk, potatis, purjolök, citron och dill som du packar in i folie och sen lagar i ugnen.



Lycka till! :)

2011-03-02 @ 23:07:24
URL: http://viskablifyra.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Vad ni har handlat :) Det gjorde vi oxå idag :)

Saknar oxå att hm inte finns här istan. De har bra sortiment på barnkläder tycker jag

2011-03-08 @ 23:27:26
URL: http://tindras-mamma.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Vad ni har handlat :) Det gjorde vi oxå idag :)

Saknar oxå att hm inte finns här istan. De har bra sortiment på barnkläder tycker jag

2011-03-08 @ 23:28:56
URL: http://tindras-mamma.blogspot.com/
Postat av: Ulrika

Sv

Ja, jag är mycket stolt. Äntligen säger jag, har väntat på de där första =)

2011-03-11 @ 21:18:08
URL: http://tindras-mamma.blogspot.com/
Postat av: Malou

Välgigt sprut på Bianca iaf. ;)

2011-03-12 @ 07:46:22
URL: http://musses-matte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0