Onsdag

Idag på förmiddagen så vände sig Nathalie från rygg till mage för första gången, och 2 grr dessutom :)
Runt lunchtid åkte vi upp till Ulrika o Tindra o hälsade på och där rullade Nathalie runt igen och även från mage till rygg en gång, hon kom nog på hur man gjorde :) Får se om de fortsätter mkt så nu. Josefine rullade också runt från mage till rygg för första gången, så duktiga så :) Josefine har ju tidigare rullat från rygg till mage, men bara 2 enstaka ggr.

Idag har jag även anmält dem till babysim här istan, börjar om ca en månad och de ska bli kul, jag hoppas de gillar de :)

Det går fortfarande bra på natten, de har sovit 11 timmar i sträck två nätter i rad nu, så jag hoppas de håller i sig.
Imorgon ska vi till kyrkans öppna förskola på rytmik, jag hoppas de går bra :)

Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Så duktiga dom är underbart:D Härligt med babysim hoppas dom kommer tycka om det! :)

Postat av: Emma

Njae, inte riktigt.. Känns lite tråkigt, för vi vill slå oss till ro någonstans men vi har olika saker som drar. :-( Absolut, fullrulle med tre tvillingpar!! :-D

2010-09-09 @ 21:30:10
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: Emma

Nej, vi har ingen lägenhet.. Det är ju en jobbig situation eftersom jag får så mycket hjälp av mamma.. Men jag hoppas iallafall att vi ses snart :-)

2010-09-13 @ 22:04:10
URL: http://emmammatilltva.blogspot.com
Postat av: Fia

OTH är såååååå jäkla bra!Jag tror det är säsong 8 nu så du har en del att se =)

2010-09-14 @ 20:58:59
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0