Amning + badning

Det går fin fint med amningen nu, vi har inte sondmatat dem något sen natt mellan fredag och lördag. De äter mellan 2-5 timmar mellan målen, inte alltid samtidigt men på dagen gör de inte så mkt. Bara de äter samtidigt på natten, fast det blir ju lite efter varann :) Har inte provat att dubbelamma än men de kanske går snart de med. Jag hoppas de har gått upp bra vid nästa vägning på tisdag, isåfall kanske de blir av med sonden, hoppas de :)

I förrgår var det dags för ett bad igen, denna gång njöt d einte lika mkt, men de var nog för nära inpå nästa måltid.

Just nu håller jag på o bakar lite bröd, Marcus har nyss åkt iväg till ölme för att hämta gödsel. Snart är de nog dags för lite mat åt Josefine också. Får se om jag orkar mig på att ta en promenad själv med hundar + vagn idag.


Nathalie



Josefine

Kommentarer
Postat av: Marie-Från en prematurmammas hjärta-

Mysigt med ett avslappnade bad! Dom är så otroligt söta. Skönt att det amningen funkar underbart:D

Postat av: Satu

Hej!

Här går det jätte bra med matningen!

Dom har bara druckit ur flaskan sen torsdags, så jag hoppas att dom blir av med sonden imorn då hemsjukvården kommer hit! :-D



Dina tjejer e också duktiga ju, hoppas dem blir av med sonden snart! Det är jobbigt med sond slangen/sladden (eller vad man kallar den) speciellt vid bad, då man är rädd att den ska lossna om tejpen råkar bli blöt...



Va mysigt med bad! :-)

Kram Satu

2010-05-02 @ 23:05:21
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0