Helg igen

Nu är det helg igen, jag har redan jobbat 3 veckor sen semestern, veckorna går fort. Denna veckan har det iaf varit ganska bra väder och jag har passat på att ta ledigt två eftermiddagar, var väldigt skönt :)
Idag har jag och Louise varit till Karlstad och shoppat lite. Jag köpte hennapulver (ska färga håret), en plånbok till Marcus och ett par jeansleggings. Vi kpte även lite att äta på shell / 7eleven men det var inte speciellt gott.
Igår var jag, Louise & Malou och red nordsvenskar i kyrkmyren. Det var roligt att göra nått tillsammans och hästarna var så snälla, men den jag red var lite stark. Fast de gick så bra så.

Malou rider framför mig:


Figgis som jag red på:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0